کسب و کار اینترنتیمقالات نت کار

هفته‌ای ٧ تا ١٠ میلیون تومان درآمد با اینستاگرام

هفته‌ای ٧ تا ١٠ میلیون تومان درآمد با اینستاگرام

[blocked]http://s1.picofile.com/file/8263543342/instagram_Bia2Mah_ir_.jpg

 

 

کسب درامد از اینستاگرام ، قیمت یک پیج اینستاگرام

 

مقدمه ای برای کسب درامد از اینستاگرام :

پس از آنکه شبکه‌های اجتماعی موبایلی مانند وایبر، تلگرام، واتس‌اپ و اینستاگرام، به‌عنوان اپلیکیشن‌های ارتباطی وارد گوشی‌های هوشمند شد، کمترکسی تصور می‌کرد بتوان از طریق این شبکه‌ها درآمد کسب کرد.

در این میان شاید سهم اینستاگرام از دیگر شبکه‌های اجتماعی بیشتر باشد.

میانگین درآمدی ۷ تا ١٠ میلیون در هفته برای یک صفحه با تعداد دنبال‌کننده ٨٠٠ هزار نفری و خرید و فروش برخی صفحه‌های اینستاگرام به مبلغ ٥٠ میلیون (البته برای برخی چهره‌های شناخته‌شده) قابل‌توجه است. موضوعی که موجب رونق کسب‌وکارهای اینترنتی شد. اینستاگرام با تمام محدودیت‌هایی که در ایران وجود داشته و ریسک بالایی که دارد، محیطی است که می‌تواند به کسب‌وکار شما رونق ببخشد.

به‌خاطر محدودیت‌هایی که در شبکه زیرساخت کشور وجود دارد، چگونه می‌توان صحبت از بازاریابی شبکه‌های اجتماعی موبایلی کرد؟

اگر در اینترنت جست‌وجو کنید، درصد افرادی که از طریق موبایل یا تبلت وارد اینترنت می‌شوند و به جست‌وجو می‌پردازند نسبت به افرادی که از طریق کامپیوترهای شخصی وارد اینترنت می‌شوند، بیشتر و به‌سرعت در حال رشد است.

در این میان اینستاگرام شبکه اجتماعی موبایلی است که نرخ رشد آن نسبت به دیگر شبکه‌های اجتماعی موبایلی، بالاترین نرخ رشد را دارد و طی چند ماه قبل تعداد کاربران آن نسبت به توییتر افزایش داشته و به بیش از ٣٠٠ میلیون کاربر رسیده است.

در ایران به دلیل سیاست‌های موجود، اینستاگرام تنها شبکه اجتماعی بین‌المللی است که فیلتر نشده است. از طرف دیگر استفاده و استقبال از گوشی‌های هوشمند زیاد است.

البته در ایران آمار دقیقی وجود نداشته و حتی شرکت‌هایی که به ارائه آمارهایی از شبکه‌های اجتماعی موبایلی می‌پردازند، آمار درستی ارائه نمی‌دهند؛ زیرا بسیاری از افراد از طریق وی‌پی‌ان به اینترنت و شبکه‌های اجتماعی متصل می‌شوند، اما اگر فرض را بر استفاده کاربران از سایت کافه بازار به‌عنوان یک سایت ارائه‌دهنده اپلیکشین موبایلی در نظر بگیریم، حدود شش‌و‌نیم میلیون نفر اینستاگرام را از طریق این سایت دانلود کرده‌اند. در‌عین‌حال، بعضا صفحه‌هایی در اینستاگرام وجود دارد که یک میلیون بازدیدکننده دارد.

این نشان از مخاطب قابل‌توجه اینستاگرام دارد. درعین‌حال، این شبکه اجتماعی درگیری بیشتری با کاربر نسبت به دیگر شبکه‌های اجتماعی دارد.

شبکه‌های اجتماعی موبایلی دیگری مانند وایبر، تلگرام و واتس‌اپ نیز وجود دارد، اما چرا اینستاگرام؟ در صورتی که بسیاری از قابلیت‌ها در اینستاگرام به نسبت دیگر شبکه‌های اجتماعی موبایلی وجود ندارد، اهمیتش در چیست؟

در اینستاگرام مخاطب می‌تواند از روش‌های مختلف شما را پیدا کند. علاوه‌براین، محوربودن تصویر، چنانچه جذابیت نیز داشته باشد بر افزایش مخاطب اثرگذار است. در عین حال تکنیک‌هایی در اینستاگرام وجود دارد، مانند نحوه استفاده از هشتک‌ها که قابلیت آن نسبت به دیگر شبکه‌های اجتماعی بیشتر است. اگر شما راجع به موضوعی مطلب یا عکس دارید افراد زیادی می‌توانند شما را پیدا کنند. اگر محصولی دارید و تصویر آن را ارائه کنید، حالت بازاریابی ویروسی در اینجا کاربردی‌تر است؛ یعنی افراد به‌راحتی می‌توانند محصول را به هم معرفی کرده و سریع‌تر منتشر می‌شود.

حضور ایرانی‌ها در اینستاگرام ظرف یک‌سال گذشته صددرصد افزایش یافته، این آمار بر چه اساسی به دست آمده؟

این آمار براساس اتفاق‌هایی که روی می‌دهد به‌دست می‌آید. نرم‌افزارهایی وجود دارد که آمار اینستاگرام را منتشر می‌کند. اینکه از چه کشوری چه افرادی عضو هستند و چه فعالیتی انجام می‌دهند؛ مانند سایت آیکون اسکوئر که به ارائه آمار در این زمینه می‌پردازد. البته آمارهایی که برای ایران ارائه می‌شود، دقیق نیست. آن هم به دلیل استفاده کاربران از وی‌پی‌ان است. درعین‌حال براساس رشدی که در اینستاگرام وجود دارد و تعداد دنبال‌کننده، می‌توان چنین آماری را تخمین زد؛ برای مثال اگر صفحه‌ای در سال گذشته صد هزار دنبال‌کننده داشته و امسال به ٤٠٠ هزار دنبال‌کننده رسیده، می‌توان تخمین زد که این رشد صورت گرفته است. بعضا افراد ایرانی‌ای هستند که به زبان انگلیسی کار می‌کنند و دنبال‌کننده‌های بسیار زیادی دارند. افرادی که به‌خصوص در زمینه مد، پوشاک و عطر فعالیت می‌کنند.

چگونه می‌شود در یک شبکه اجتماعی که در کشور ما با برخی محدودیت‌ها مواجه است- به‌خصوص اینکه فاز اول فیلترینگ هوشمند نیز روی اینستاگرام اجرا شد- و بعضا گاهی از دسترسی خارج می‌شود، سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر انجام داد؟

به‌ طورکلی، سرمایه‌گذاری در کسب‌وکارهای اینترنتی در کشور ما ریسک بالایی دارد. برای مثال در اسفندماه سال گذشته دو سایت معروف که در حوزه نیازمندی فعالیت می‌کردند- سایت ایستگاه و ایران تجارت- بدون اینکه محتوای مجرمانه‌ای منتشر کرده باشند، فیلتر شدند. زیرا قوانین مشخصی در این زمینه وجود ندارد و بعضا سلیقه‌ای برخورد می‌شود. فردای کسب‌وکار اینترنتی در ایران مشخص نیست. جدای از این مسئله تفاوتی نمی‌کند که یک شخص ریسک فعالیت اینترنتی را در فضای وب داشته باشد یا در شبکه‌های اجتماعی موبایلی.

توصیه می کنم مقاله چگونه با تولید محتوا کسب درامد کنیم را یکبار مطالعه بفرمایید.

 

[blocked]http://s1.picofile.com/file/8263543334/instagram_Bia2Mah_ir_2.jpg

محدودیت‌ها و عدم داشتن امکانات در مقایسه با فضای وب، چگونه می‌تواند باعث ریسک حضور برای فعالیت‌های بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی موبایلی شود؟

وضوعی که در این باره وجود دارد، ایجاد اعتماد در مشتری است. مشتری زمانی که وب‌سایتی را مشاهده می‌کند، با توجه به مواردی مانند نماد اعتماد، آدرس‌های فیزیکی و تلفن به آن اعتماد کرده و جلب می‌شود. این اتفاق می‌تواند تا حدودی در اینستاگرام روی دهد. مدیر صفحه می‌تواند این اطلاعات را در اختیار اشخاص قرار دهد. حتی از طریق اینستاگرام و شبکه‌های اجتماعی دیگر می‌تواند با توجه به هدف و فرایندی که دارد، مخاطب را جذب و به سمت فروش از طریق سایت هدایت کند. هدف از بازاریابی اینستاگرامی این است که مخاطب جذب و به‌مرور تبدیل به مشتری شود. تبدیل‌کردن مخاطب به مشتری نیز از روش‌های متفاوتی انجام می‌شود.

مزیت رقابتی شبکه‌های اجتماعی موبایلی نسبت به دیگر ابزارهای بازاریابی در چیست؟ جایی گفته شده که هزینه‌های اجاره از سبد هزینه حذف می‌شود یا اجناس ارزان‌تر خریداری می‌شود.

موبایل نزدیک‌ترین وسیله الکترونیکی به هر فرد است.

بنابراین به‌سرعت می‌توان به افراد دسترسی پیدا کرد. بازارهایی که در اینستاگرام موفق هستند، معمولا یا در زمینه پوشاک یا مسکن یا اقلام آرایشی فعالیت می‌کنند. درحال‌حاضر افراد زیادی حالت خوداشتغالی پیدا کرده‌اند.

شخصی را می‌شناسم که با همسر خود به ترکیه سفر کرده و با خرید اجناس و بازاریابی از طریق اینستاگرام محصول را برای مشتری پست می‌کنند. بدون اینکه مکان فیزیکی داشته و هزینه اجاره بدهند. درآمد مناسبی هم دارند. اعداد و ارقام اعلام‌شده از میزان فروش هم براساس اطلاعاتی است که دوستان از میزان فروش خود ارائه می‌کنند.

حاشیه سودی که روی این اجناس وجود دارد، زیاد است. برای مثال جنسی را در اینستاگرام حدود ٧٠ هزار تومان می‌فروشند درحالی‌که همان جنس در مغازه ٢٠٠ هزار تدر اینستاگرام به صورت کم‌رنگ وجود دارد. صفحه‌هایی هست که از مخاطب قابل‌توجهی برخوردار هستند، آنها تبلیغاتی را میان مطالب منتشر می‌کنند که بعضا درآمدهای بالایی دارند.

الان صفحه‌هایی در اینستاگرام وجود دارد که برای شش تا هفت تبلیغ مبالغ ٢٠٠ و ٣٠٠ هزار تومان دریافت می‌کنند و بعضا تبلیغات دیگر در نوبت قرار می‌گیرند. ق
طعا افرادی که مطالب این صفحه را دنبال می‌کنند به‌خاطر جذابیتی که داشته، تبلیغات به صورت ناخواسته برای آنها می‌آید که باعث نارضایتی افراد می‌شود؛ اما قابل کنترل است.

یعنی افراد اگر خواهان دریافت‌نکردن تبلیغات هستند، می‌توانند آن صفحه را دنبال نکنند. از این جهت به نسبت دیگر شبکه‌های اجتماعی موبایلی قابل کنترل‌تر است.

نکته دیگر آنکه بازاریابی هر محصولی، زمانی نتیجه مناسب می‌دهد که به صورت هدفمند باشد. یعنی تبلیغ محصول را برای شخصی انجام دهید که آن شخص به‌دنبال خرید محصول است و مخاطبِ هدف محصول تعریف می‌شود نه برای تعداد عامی از مردم که نه میانگین سنی آنها به آن محصول مربوط می‌شود و نه جنسیت و علاقه.

به این دلیل اینستاگرام محیط مناسب‌تری است؛ زیرا می‌توانید با استفاده از یک‌سری هشتک‌ها یا صفحه‌هایی که در زمینه کاری شما وجود دارد، مخاطب هدف خود را پیدا کنید و مطالب خود را فقط برای آن مخاطب نمایش دهید.

این امر موجب می‌شود نه مخاطب اذیت شود و هم اینکه نرخ تبدیل شما افزایش پیدا می‌کند یعنی به نسبت افرادی که مشاهده می‌کنند و در نهایت خرید انجام می‌دهند، نتیجه بهتری دریافت می‌کنید.

‌رقم وسوسه‌انگیزی -حدود هفت تا ١٠ میلیون در هفته- از میزان درآمد اینستاگرام منتشر شده است. آیا این رقم غلوآمیز بوده یا واقعی است؟ به این دلیل که جامعه ما به‌دنبال استفاده از ابزار آسان برای کسب درآمد زیاد است.

این عدد براساس سوال‌ها یا ارتباط با افرادی که در این زمینه مشغول هستند و صفحه‌های موفق دارند، به‌دست‌آمده و دور از ذهن نیست.
در اینستاگرام از دو طریق کلی می‌توان درآمد داشت.

یکی از طریق تبلیغات و دیگری محصولی که می‌خواهید به فروش برسانید یا خدماتی ارائه دهید. در هر دو روش رسیدن به این عدد اتفاق افتاده است ولی قطعا ممکن است شخصی که روش‌های مناسب را نمی‌داند یا محصول خوبی برای فروش نداشته باشد، در کوتاه‌مدت یا حتی بعد از آن به مبلغ مورد نظر نرسد. اما عدد اعلام‌شده براساس اطلاعات واقعی است که به‌دست آمده است.مان است. بنابراین هزینه‌ای که به قیمت جنس تحمیل می‌شود، مانند هزینه اجاره، کارمند، حمل‌ونقل و… حذف می‌شود.

این‌گونه صفحه‌ها برای جلب اعتماد مشتری فرایندهایی مانند پرداخت در محل و هزینه ارسال رایگان را در نظر می‌گیرند. البته بخشی از موضوع هم به فرهنگ‌سازی مربوط می‌شود.

موضوع دیگر وجود صفحه‌های غیرواقعی در اینستاگرام است. نحوه برخورد با این‌گونه صفحه‌ها یا تبلیغات غیرواقعی چیست؟

در اینستاگرام به صورت کم‌رنگ وجود دارد. صفحه‌هایی هست که از مخاطب قابل‌توجهی برخوردار هستند، آنها تبلیغاتی را میان مطالب منتشر می‌کنند که بعضا درآمدهای بالایی دارند.

الان صفحه‌هایی در اینستاگرام وجود دارد که برای شش تا هفت تبلیغ مبالغ ٢٠٠ و ٣٠٠ هزار تومان دریافت می‌کنند و بعضا تبلیغات دیگر در نوبت قرار می‌گیرند.
قطعا افرادی که مطالب این صفحه را دنبال می‌کنند به‌خاطر جذابیتی که داشته، تبلیغات به صورت ناخواسته برای آنها می‌آید که باعث نارضایتی افراد می‌شود؛ اما قابل کنترل است. یعنی افراد اگر خواهان دریافت‌نکردن تبلیغات هستند، می‌توانند آن صفحه را دنبال نکنند. از این جهت به نسبت دیگر شبکه‌های اجتماعی موبایلی قابل کنترل‌تر است.

نکته دیگر آنکه بازاریابی هر محصولی، زمانی نتیجه مناسب می‌دهد که به صورت هدفمند باشد. یعنی تبلیغ محصول را برای شخصی انجام دهید که آن شخص به‌دنبال خرید محصول است و مخاطبِ هدف محصول تعریف می‌شود نه برای تعداد عامی از مردم که نه میانگین سنی آنها به آن محصول مربوط می‌شود و نه جنسیت و علاقه.
به این دلیل اینستاگرام محیط مناسب‌تری است؛ زیرا می‌توانید با استفاده از یک‌سری هشتک‌ها یا صفحه‌هایی که در زمینه کاری شما وجود دارد، مخاطب هدف خود را پیدا کنید و مطالب خود را فقط برای آن مخاطب نمایش دهید.

این امر موجب می‌شود نه مخاطب اذیت شود و هم اینکه نرخ تبدیل شما افزایش پیدا می‌کند یعنی به نسبت افرادی که مشاهده می‌کنند و در نهایت خرید انجام می‌دهند، نتیجه بهتری دریافت می‌کنید.‌
رقم وسوسه‌انگیزی -حدود هفت تا ١٠ میلیون در هفته- از میزان درآمد اینستاگرام منتشر شده است.

آیا این رقم غلوآمیز بوده یا واقعی است؟ به این دلیل که جامعه ما به‌دنبال استفاده از ابزار آسان برای کسب درآمد زیاد است.این عدد براساس سوال‌ها یا ارتباط با افرادی که در این زمینه مشغول هستند و صفحه‌های موفق دارند، به‌دست‌آمده و دور از ذهن نیست.

در اینستاگرام از دو طریق کلی می‌توان درآمد داشت.

یکی از طریق تبلیغات و دیگری محصولی که می‌خواهید به فروش برسانید یا خدماتی ارائه دهید. در هر دو روش رسیدن به این عدد اتفاق افتاده است ولی قطعا ممکن است شخصی که روش‌های مناسب را نمی‌داند یا محصول خوبی برای فروش نداشته باشد، در کوتاه‌مدت یا حتی بعد از آن به مبلغ مورد نظر نرسد. اما عدد اعلام‌شده براساس اطلاعات واقعی است که به‌دست آمده است.

توصیه میکنم : مقاله چرا باید به کسب و کار اینترنتی علاقه داشته باشیم را مطالعه بفرمایید.

چه تعداد این افراد چنین درآمدهایی به دست آورده‌اند؟

اینکه چه تعداد افراد چنین درآمدی دارند، فکر نمی‌کنم به‌راحتی بتوان چنین آماری به دست آورد. ولی بعضا با افرادی که در تماس هستیم و فعالیت می‌کنند، به این عدد دست یافته‌اند.

چگونه ممکن است در جامعه‌ای که میزان اعتماد به شبکه‌های اجتماعی موبایلی برای دریافت خدمات پایین است، محدودیت‌های اینترنت وجود دارد و ابزارهای توسعه خدماتی کم است، چنین درآمدی کسب کرد؟

اعتماد چندان پایین نیست. موضوع قابل‌طرح این است که اعتماد را باید در مخاطب ایجاد کرد. اگر اعتماد ایجاد نشود، به‌طورحتم نتیجه‌بخش نخواهد بود. اما ابزارهایی برای جلب‌اعتماد وجود دارد.

به‌طور حتم افرادی که اعتماد را در مشتری ایجاد می‌کنند براساس دادن اطلاعات دقیق‌تر، توضیحات بیشتر، ضمانت بازگرداندن مبلغ در صورت رضایت‌نداشتن مشتری از محصول و دریافت وجه در محل یا تجربه مشتریان قبلی به فعالیت می‌پردازند.

سیاست‌گذاری نیز درست است و فضای اینترنت ایران فضای متزلزلی است و نمی‌دانیم فردا چه اتفاقی روی می‌دهد. شاید همین فردا اینستاگرام تعطیل شود اما فضا وجود دارد. از ابتدا همین بوده است. به‌هرحال ریسکی است که در کسب‌وکارهای اینترنتی وجود دارد. البته به‌تازگی چند شرکت وجود دارند در این زمینه فعالیت می‌کنند، اما سرمایه‌گذاری بدون ریسکی نیست.

‌ارزش‌گذاری روی صفحه‌های شبکه‌های اینستاگرام برچه اساسی صورت می‌گیرد؟ برای مثال در فیس‌بوک، میزان دنبال‌کننده‌ها، میزان افراد عضو یک صفحه و میزان لایک‌ها، ملاکی برای ارزش‌گذاری است.

در ایران صفحه‌های مختلف با قیمت‌های بالا در حد چند میلیون خریدوفروش می‌شود. این مسئله به تعداد دنبال‌کننده‌ای که آن صفحه دارد، بستگی دارد. قانون خاصی وجود ندارد.
شاید مهم‌ترین پارامتر تعداد افرادی باشد که آن صفحه را دنبال می‌کنند. ولی لزوما مخاطب زیاد نشان‌دهنده بازدهی موضوع نیست؛ یعنی ممکن است صفحه‌ای راجع به موضوعی مطلب منتشر ‌کند و مخاطب جذب‌شده ارتباط نزدیکی با مطالب ندارد.

یا بعضا موضوع فعالیت با موضوع فعالیتی که بعدا قرار است شرکتی که صفحه را خریداری می‌کند، مرتبط نباشد، به‌همین‌دلیل بازدهی لازم را نخواهند داشت. برای مثال صفحه‌هایی وجود دارد که نزدیک ٥٠٠ هزار دنبال‌کننده دارد. مطالبی که در این صفحه منتشر می‌شود شاید از هر مطلب حدود یک یا دو درصد افراد آن را می‌پسندند.

در عین حال صفحه‌هایی وجود دارد که نزدیک ٣٠٠ هزار دنبال‌کننده دارد، ولی عددی که موردپسند کاربران در خصوص موضوعات منتشرشده، وجود دارد بین هفت تا هشت درصد است.
این نشان می‌دهد مسئول این صفحه ارتباط بیشتر و تنگاتنگی با صفحه و مطالب دارد و ارزش بیشتری خواهد داشت. به طور حتم در صفحه‌ای که حتی تعداد دنبال‌کننده کمتری دارد، تبلیغ‌کردن می‌تواند بازدهی بیشتری داشته باشد.

تعداد زیادی از دنبال‌کننده‌هایی که وجود دارد، لزوما ایرانی نیستند.
صفحه‌هایی وجود دارد که به واسطه استفاده از هشتک‌های انگلیسی یا روش‌های دیگر یا حتی اکانت‌های جعلی افراد به خاطر اینکه نشان دهند مخاطب زیاد دارند، چنین اکانت‌هایی را خریداری می‌کنند اما عملا بازدهی ندارد. چنانچه قرار است برای صفحه‌ای قیمت‌گذاری شود این موارد لحاظ می‌شود که آیا مخاطب صفحه علاقه لازم را به مطالب منتشرشده دارد، زمینه کاری که بتوان فعالیت تجاری مناسبی در آن انجام داد یا تعداد مخاطب درست است یا نه.

‌می‌توانید برای صفحه‌هایی که با قیمت‌های میلیونی خریدوفروش می‌شود، مثال بزنید؟

اگر در اینترنت جست‌وجو کنید، وب‌سایت‌هایی است که فعالیت آنها فروش لایک، دنبال‌کننده و فروش صفحه در اینستاگرام است. الان این خود یک کسب‌وکار است و خیلی از افراد در این زمینه فعالیت می‌کنند.

مبالغی که وجود دارد، متفاوت است. تقریبا یک صفحه به میزان هر هزار نفر دنبال‌کننده بین ٦٠ تا صد هزار تومان خریدوفروش می‌شود. صفحه‌ای که صد هزار دنبال‌کننده داشته باشد، بین ١٠ تا ١٥ میلیون خریدوفروش می‌شود.

‌صفحه ایرانی وجود دارد؟

بله، صفحه‌ای وجود دارد که ٩٠٠ هزار دنبال‌کننده دارد.

‌این صفحه‌ها در چه زمینه‌هایی فعالیت می‌کنند؟

برخی از هنرمندان که تعداد دنبال‌کننده صفحه‌های آنها به چنین عددی رسیده است؛ افرادی مانند بهنوش بختیاری، الناز شاکردوست، محمدرضا گلزار، مهناز افشار و بهرام رادان ازجمله این افراد است. مثلا خانم بختیاری بیش از ٨٠٠ هزار دنبال‌کننده دارد.

‌رقمی که برای صفحه خانم بختیاری ارزش‌گذاری می‌شود، چقدر است؟

اگر بخواهیم با همان اعداد و ارقام محاسبه کنیم، حدود ٥٠ میلیون تومان می‌شود. اما اینها موردی و توافقی است و قیمت مشخصی ندارد. صفحه‌هایی هم وجود دارند که در زمینه طنز فعالیت می‌کنند و جمله‌های جالب دارند یا ویدئوکلیپ‌های طنز منتشر می‌کنند که بعضا بالای ٥٠٠ هزار دنبال‌کننده دارند. صفحه ما که در زمینه تخصصی فعالیت می‌کند، الان حدود چهارهزارو ٥٠٠ دنبال‌کننده دارد.
اتمام مقاله.

___________________________________________________________________________________________

 خیلی جالب بود نه؟!

بله دیدید که چگونه میشود براحتی یک درامد تضمینی از اینترنت مخصوصا از ایسنتاگرام داشت؟!

این مقاله فقط مقدمه ای بود برای اینکه اشنایی بیشتری با نوع و استراتژی درامد زایی از اینستاگرام رو یاد بگیرید.

انشاللاه در پست های دیگر انواع و اقسام روش های کسب درامد از اینستاگرام رو آموزش خاهیم داد.

_______________________________________________________________________________

حتما توصیه میکنم مقالات زیر را یکبار مطالعه بفرمایید :

آموزش کسب درآمد از وبلاگ در ۱۰ قدم ساده

تمامی ۴۰ روش های کسب درآمد از اینترنت در ایران

چگونه از صفر تا صد یک کسب و کار اینترنتی تاسیس کنیم

۱۰ ایده ناب و جدید کسب درامد از تلگرام | سال ۹۹

کسب درامد از اینترنت بدون هیچ تخصصی | تضمینی

_______________________________________________________________________________

اتمام مقاله /

منبع : netkaar.ir

موفق و پرسود باشید.

0 0 vote
Article Rating
پیج اینیستاگرام نت کار | Netkaar.ir

admin

نجفی هستم از سال 92 در خدمت شما هستیم :) مطالعه میکنم می نویسم ؛ علاقه من به دنیای دیجیتال وصف ناپذیر هست. همیشه سعی کردم هرچی راجع به کسب و کار های اینترنتی ، سئو ، بازاریابی ، افزایش فروش و کسب درامد اینترنتی دلاری ، ریالی و غیره بلد هستم رو به اشتراک بزارم :)

مطالب مرتبط

بهم خبر بده ! اگر جوابی داده شد :)
خبر چیو بدم؟
guest
7 Comments
قدیمی ها
جدیدترین ها بهترین کامنت از نظر رای
Inline Feedbacks
View all comments
صمدی
صمدی
آگوست 28, 2019 6:14 ب.ظ

اقاقی نجفی اگر امکانش هست ، چند ایده خوب هم در این راجع منتشر کنید.پاسخ : سلام و عرض تحيت اقای صمدی سمت راست سایت در بخش ایده ها هر روز سعی میکنیم مقالات چدیدی ارسال کنیم. چشم اگر منظورتون راجع به اینستاگرام هست سعی میکنم مقالات بیشتری راجع بهش منتشر کنم. سوال دیگری هست بفرمایید دوس عزیز؟ مطالب براي شما هستند هر نوع سوالي بود بفرماييد

مهدثه
مهدثه
آگوست 28, 2019 6:14 ب.ظ

سلام و خسته نباشید. میشه از فیسبوک هم درامدزایی کرد؟ مگه مه سوشال نتورک ها بازدید کننده ندارن؟ پاسخ : سلام و عرض تحيت بزرگوار میشه عزیزم. هر جا که بازدید باشه بستر درامدزایی هم میسر هست. اما فی*س*بوک برای ما ایرانی ها خوب نیست. مطالب براي شما هستند هر نوع سوالي بود بفرماييد

رضا
رضا
آگوست 28, 2019 6:14 ب.ظ

سلام ممنون از مطالب مفیدتون همینطور که شما هم گفتین یکی از راه های درامد از اینستا فروش پیج هستش. خب راستش من یه پیج دارم با ۵۰۰۰ فالور ولی نمیدونم چطوری بفروشم. میشه راهنمیی کنین؟ ممنونپاسخ : سلام عزيز دل بله همینطوره. اما پیج ۵ هزار تایی زاید نمیتونه مشتری داشته باشه. چون اگه تبلیغات کننده هیچ سودی از ۵ هزار تا نمیبره. ولی برای اطلاعات بیشتر تو گوگل بنویسید : خرید و فروش پیج اینستا ؛ بعد پیشنهاد بدید ببینید ازتون میخرند یا نه تمنا ميکنيم سوال ديگري بود کاملا راحت باشيد

غلی
غلی
آگوست 28, 2019 6:14 ب.ظ

سلام یه مشکلی برام پیش اومده. من بعضی از دوستامو میخوام فالو کنم تا فالو رو میزنم سریع انفالو میشه و برمیگرده. این مشکل برای بعضی ها که میخوام فالو کنم میشه چی کار کنم؟پاسخ : سلام عزيز دل ین مشکل زمانی پیش می آید که شما تعدادی یوزر پشت سر هم دنبال یا فالو کردید و اینستاگرام به شما تا یک مدت کوتاه اجازه فالو دوباره یوزر ها رو نخواهد داد . تمنا ميکنيم سوال ديگري بود کاملا راحت باشيد

محمد
محمد
آگوست 28, 2019 6:14 ب.ظ

با سلام یه مشکل بزرگی برام پیش اومده من بعد از اینکه اکانت اینستاگرام ساختم ، بعد از اینکه ۱۰ تا عکس گذاشتم تو پیج، یه دفعه از پیج پرید و ازم شماره خواست تا کد امنیتی ارسال کنن. بعد از اینکه کد رو وارد کردم تو پیجم رفتم و وقتی که عکس گذاشتم سریع پاک میشه. یعنی تا اپلود میشه سریع پاک میشه. چطوری این مشکلو حل کنم؟ ممنونپاسخ : سلام عزيز دل در این مورد توضیحات مففصلی هست. http://www.elmefarda.com/حذف-شدن-خودکار-پست-های-اینستاگرام/ یک الگوریتم جدید اینستاگرام هست ، و چون بنده زیاد در پیج اینستا فعالیت نکردم نمیتونم دقیق توضیح بدم.… بیشتر بخون ...

sahar farahmand
sahar farahmand
مارس 17, 2020 12:04 ق.ظ

حضور ایرانی‌ها در اینستاگرام ظرف یک‌سال گذشته صددرصد افزایش یافته، این آمار بر چه اساسی به دست آمده؟ این آمار براساس اتفاق‌هایی که روی می‌دهد به‌دست می‌آید. نرم‌افزارهایی وجود دارد که آمار اینستاگرام را منتشر می‌کند. اینکه از چه کشوری چه افرادی عضو هستند و چه فعالیتی انجام می‌دهند؛ مانند سایت آیکون اسکوئر که به ارائه آمار در این زمینه می‌پردازد. البته آمارهایی که برای ایران ارائه می‌شود، دقیق نیست. آن هم به دلیل استفاده کاربران از وی‌پی‌ان است. درعین‌حال براساس رشدی که در اینستاگرام وجود دارد و تعداد دنبال‌کننده، می‌توان چنین آماری را تخمین زد؛ برای مثال اگر صفحه‌ای… بیشتر بخون ...

بسته